Tågluffa under sommaren

Av Hannahs
22 jan. 2017 16:20
Visningar: 643
Hej, missa INTE den roligaste resan ever!

Min plan är att tågluffa under sommaren 2017. Resan börjar i Köpenhamn (då jag bor i Malmö) och fortsätter ner till första stoppet Hamburg!!! Mer än så har jag inte planerat hehe... Planen är iaf att vara borta i minst en månad och åka runt i Europa. Skulle gärna vilja blanda städer med lite sol och bad i den mån det går och gärna få in Budapest och Wien på ett hörn. Huvudsaken är att vi äter massa mat, festar lite, CHILLAR, besöker den där viktiga KYRKAN och kryssar av skit i våra bucket lists osvosvosv...

Bör nämnas att jag är vegan, ej en rabiat sådan, men undviker typ OSTPROVNING och köttiga restauranger (lol).

Jag har tågluffat innan om det är till hjälp!

Kön spelar ingen roll, men åldern bör ligga på 23-24ish.

Om du tycker att detta låter intressant så hör gärna av dig,

Hanna :D
6 feb. 2017 22:28
Hej Hanna! Jag är också SUPERSUGEN på att tågluffa runt i Europa i sommar! Du verkar som en superhärlig reskamrat med ungefär samma tankar kring vad en sån här tågluff bör innehålla!! Nu råkar min ålder inte vara 23-24ish utan snarare 20ish, men kanske kan vi hitta lite samma skit på våra bucketlists ändå? :D kram
6 feb. 2017 23:54
Hej Sophie heter jag och är 23 år i maj och vill också ut och tågluffa i sommar! Såg att det är 15 % rabatt på interrailkort om man bokar nuu:D jag har faktiskt tänkt att jag vill åka till de länder du skrivit också, men är även taggad på Kroatien och Serbien 😍 Skulle va sjukt kul om du ville åka med mig:D lägg till mig på Facebook: Sophie Bergström, har samma profilbild som här 😊👏🏼
Av Zelina
11 feb. 2017 19:14
Hallå där! Är också pepp på att tågluffa i sommar, har precis som du tänkt att jag vill blanda sol och bad med kultur. Har dock inte kommit så långt i planeringen till vilka länder jag vill till men Österrike har jag länge velat åka till. Är 24 år, gillar att hålla igång och är lätt att ha att göra med. Hoppas vi hörs! :)
Av Fluffen
12 feb. 2017 06:09
Hallå! Jag är också sugen på att tågluffa i sommar, och letar folk att åka med. :) Är dock rätt noob på resande, så kommer nog vara rätt lost till och från, haha. Men det ordnar sig nog. Har inga speciella prefereser på länder (Österrike vore najs dock!), mer än att se coola saker. Vi hörs!
12 feb. 2017 23:49
Lägg till mig på Facebook : Sophie Bergström samma profilbild som här :)
Citerat från Fluffen:
Hallå! Jag är också sugen på att tågluffa i sommar, och letar folk att åka med. :) Är dock rätt noob på resande, så kommer nog vara rätt lost till och från, haha. Men det ordnar sig nog. Har inga speciella prefereser på länder (Österrike vore najs dock!), mer än att se coola saker. Vi hörs!
12 feb. 2017 23:50
Lägg till mig på Facebook:Sophie Bergström,
har samma bild som här :D
Citerat från Juliagustawsson:
Hej Hanna! Jag är också SUPERSUGEN på att tågluffa runt i Europa i sommar! Du verkar som en superhärlig reskamrat med ungefär samma tankar kring vad en sån här tågluff bör innehålla!! Nu råkar min ålder inte vara 23-24ish utan snarare 20ish, men kanske kan vi hitta lite samma skit på våra bucketlists ändå? :D kram
26 feb. 2017 23:12 (redigerad)
Hej!!
Jag är oxå supertaggad på tågluffa dock i augusti... Vill till italien, Kroatien och Ungern men är öppen för förslag! Skriv om du är intresserad 😊
27 mars 2017 09:56
Tjaa! Har ni kommit vidare i nån planering av en tågluff? Jag är sjukt pepp! Jag har från början tänkt rikta in på Centraleuropa lite öst typ fina städer som Prag, Budapest etc., Österrike kanske Italien med, sen avsluta med sol och bad i typ Kroatien/Montenegro/Grekland. Har rest mycket innan främst Australien och Asien men känner att det är dags att se lite mer av Europa nu, pluggar till Kostvetare i Uppsala = älskar maaat! Vill se och göra så mycket som möjligt men det är ju semester också. Vore grymt kul o få ihop ett gäng:) lägg gärna till mig eller skriv här, Maria Glassbrook.
Medlemmen har tagit bort svaret